4 Şubat 2009 Çarşamba

Bismillah

Nedenini pek kavrayamadığım bir teknoloji düşmanlığım var benim. Mühendis olmama, hem de mühendisliğin en teknolojik alanında eğitim almış olmama rağmen hala çok mesefaliyim fen bilimlerine. i-pod, high definition, bluetooth gibi ecnebiceden dilimize çevrilmeye bile fırsat bulamadan piyasaya düşmüş teknolojik aygıtlara/aparatlara hep yabancı kalasım gelir. Ne oldukları, ne işe yaradıklarını öğrenmek istemez canım, ta ki onlarsız cümle kuramayan güruhla karşı karşıya gelene kadar. İşte o zaman ucundan kıyısından birşeyler kapıyorum da ben de cümle içerisinde kullanabiliyorum.

Çok uzattım. Blog dünyası da benim için öyleydi. Birileri blog tutuyordu ve birileri de blog okuyordu. Bense blogsuz hayatımda mutlu mesut yaşıyordum. Sonra başımı kaldırdım, önüm/arkam sağım/solum blog olmuş. Yazabileni de burada, yazmak isteyenide. (dahi anlamındaki de/da'yı ayrı yazmayanları bile.)

Başlamak gerekti. Hele ki
itü sözlük'e yazmaya ara verdikten sonra mutlaka yazmaya devam etmem gerekti. Ondan yani; yoksa gayet iyiydim ben, asıl beni bile e-dünya tiryakisi yapanlar utansın!

Başlıyorum, kaçılın.

Hiç yorum yok: